Sikeres 2020
megjelent: ogh.hu ; rendezvenyvilag.hu ; uzletihirszerzes.hu
Akik sikeres üzleti évet zártak, már az új évet megtervezték. Az, hogy mit gondol egy sikeres mikrovállalkozás a 2020-as évről, talán támpontot ad azoknak, akik a munka sodrásában nem tudtak időt szánni a következő év átgondolására. A Custom Cleaning takarítást szolgáltató céget kérdeztük, milyen célt tűztek ki az új évre, illetve mi az alapja az üzleti céljaik teljesítésének.
„Az előző üzleti év tekintetében mi 2020-tól növekedésre számítunk” – árulta el Bereczki Hajnalka ügyvezető. Ennek azonban több feltétele is van. A legfontosabb szempontok címszavakban a következők.
Kényszerhelyzetek
El kell kerülni a kényszerhelyzetek kialakulását. A kényszerhelyzet szükségszerű, de nem biztos, hogy jó döntéseket eredményez, ezért fontos kellően átgondolni az ilyen jellegű döntéshozatalt.
Fluktuáció
Hogy a fluktuációnkat kezelni tudjuk, nem a véletlen műve. „Ügyféloldalon idén is törekedni fogunk a maximális szolgáltatásminőségre és az ügyfél-elégedettségre. A Custom Cleaning esetében a fluktuáció szinte nulla, ami azért is jelentős, mert rengeteget spórolhatunk így” – mondta el Bereczki Hajnalka.
„Ehhez hozzájárul az is, hogy az évek során szerzett tapasztalatok rávezettek minket arra, hogy a saját dolgozóink cserélődése és az ezzel járó gondok, problémák úgy minimalizálhatóak, hogy munkatársainkat szinte a hét minden napján foglalkoztatjuk. Ezért a megbízói oldalon a munkatársaink szempontjait is figyelembe véve alakítjuk ki a szerződési feltételeket” – tette hozzá az ügyvezető asszony.
Növekedés
A keményen maximumon hajtott infrastruktúra ellenére is szükséges a növekedés. A gyors növekedés viszont rákényszeríthet arra, hogy minden potenciális megbízási lehetőséget elvállaljunk. Ezért a lassabb, megfontolt növekedés pártján áll a Custom Cleaning vezetése is. „Egy 5-7 éves múltra visszatekintő, szolgáltatást nyújtó cég esetében, ha 10 százalékos növekedést elér, az szerintünk szépnek mondható – állítja a takarítócég ügyvezetője. – A Custom Cleaning esetében mi nagyon jól tudjuk, mennyit kell ezért dolgozni. Idén tehát ez a fő célunk. Ezért célirányosan továbbra is azt csináljuk, amihez értünk: takarítunk.”